سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لجن کش قوی و پر قدرت برند های و مارک های مختلف

زمانی که اسم پمپ لجن کش قوی می آید، این تصور در ذهن شما خطور می کند ،  پمپ لجن کش با توان بالای که قدرت زیادی داشته باشد ، شاید این تصور درست باشد ولی تنها توان پمپ نمی تواند نشان این باشد که قوی ترین لجن کش است.

قوی ترین لجن کش در مدل برند پنتاکس :

لجن کش DMT 1000  پنتاکس جزء قوی ترین لجن کش ها می باشد ، دارای 5.5 اسب بخار توان هم چنین دبی 1300 لیتر بردقیقه در حداقل هد توانایی پمپاژ آب تا 30 متر را دارد ، لجن کش های پنتاکس دارای 6 ماه گارانتی معتبر بوده، محصولات کمپانی پنتاکس از کیفیت خوبی برخوردار می باشند .

لجن کش پنتاکس

قوی ترین لجن کش در مدل برند لئو :

لجن کش  200WQ300-18-22  لئو جزء قوی ترین لجن کش ها در بین لجن کش های لئو می باشد، این لجن کش دارای 22 کیلو وات توان بوده و هم چنین توانایی ایجاد دبی تا 550 متر مکعب برساعت را دارد ، هم چنین با برق سه فاز راه اندازی می شود .

پمپ لجن کش لئو LEO دارای 24 ماه گارانتی معتبر بوده و به عنوان یک برند چینی با کیفیت در بازار جهانی شناخته شده می باشند.

لجن کش لئو

 
قوی ترین لجن کش در مدل استریم :

پمپ SWQ 250-15-18.5 استریم قوی ترین لجن کش در برند استریم می باشد با توانی برابر 25 اسب بخار و دبی 430 متر مکعب برساعت و ارتفاع هد  حدودا 23 متر می باشد با جریان اجرای سه فاز می باشد ، دهانه خروجی 8 اینچ است ،لجن کش های استریم فاقد گارانتی بوده و نسبتا از کیفیت مناسبی برخوردار می باشند .

لجن کش استریم

قوی ترین لجن کش در برند ملل :

قیمت پمپ لجن کش ملل یک برند ایرانی می باشد که به تازگی وارد بازار ایران شده است لجن کش های ملل دارای 6 ماه گارانتی می باشد ، جزء لجن کش های با کیفیت ایرانی می باشد ، لجن کش سری ML03  ملل دارای توان 3 اسب بخار هم چنین دبی 520 لیتر بردقیقه بوده و هد 15 متری می باشد ، دور موتور پمپ 2800 دور می باشد ، دارای 10 متر کابل بوده .

 

پمپ ملل

در انتخاب یک پمپ لجن کش باید به یکسری از نکات توجه فرمایید :

لجن کش ها در انواع مختلف در برند های متفاوت طراحی و تولید می شوند ،اولین گزینه که در خرید لجن کش باید توجه داشته باشید لجن کش را برای چه مصرفی نیاز دارید ، طبق عملکرد مورد نظرتان باید به یکسری از موارد توجه داشته باشید :

1-    توان لجن کش 
2-    دهانه خروجی لجن کش 
3-    ابعاد لجن کش 
4-    جریان راه اندازی 
5-    جنس بدنه 
6-    جنس پروانه 
7-    نوع پروانه 
8-    آمپر مورد نظر

انواع پروانه در لجن کش ها پمپ های لجن کش دارای سه مدل پروانه می باشند ، پروانه باز ، پروانه نیمه باز ، پروانه بسته اگر در خرید و انتخاب خود دچار تردید هستید می توانید از کارشناسان فروش کالا صنعتی راهنمایی بگیرید ، تا بتوانید خرید بهتر و باصرفه تر داشته باشید .

لجن کش چیست ؟

لجن کش ها در عملکرد شباهت زیادی به کف کش ها دارند ولی تفاوت شان باهم در این است که لجن کش برای پمپاژ سیالات که دارای ذرات جامد می باشند استفاده می شوند و کف کش ها برای پمپاژ آب صاف بدون ذرات استفاده می شود .

لجن کش ها در انواع برندها تولید می شوند  لجن کش های موجود در بازار و کالا صنعتی :

1-    لجن کش های پنتاکس (ایتالیایی)
2-    لجن کش های پنتاکس (ایرانی )
3-    لجن کش استریم 
4-    لجن کش دیزل ساز 
5-    لجن کش اکوار
6-    لجن کش لئو 
7-    لجنکش ملل

درانتخاب قوی ترین لجن کش باید ابتدا جنس بدنه مورد نظرتان را انتخاب کنید ، لجن کش ها اصولا از دو  جنس  طراحی و تولید می شوند :

1-    لجنکش جنس بدنه از استیل 
2-    لجنکش جنس بدنه از چدن ضدزنگ

لجنکش استیل

پمپ های لجن کش از سه مدل پروانه تولید می شوند همان طور که در قسمت ابتدایی مقاله مطالعه کردید :

1-    پروانه باز 
2-    پروانه نیمه باز 
3-    پروانه بسته 
4-    پروانه دوکاناله 

پروانه

هم چنین جنس پروانه های پمپ های لجن کش از انواع مختلف طراحی و تولید می شود :

1-    پروانه استیل 
2-    پروانه برنجی 
3-    پروانه برنزی 
4-    پروانه نوریل (پلاستیک مهندسی)

پروانه نوریل به عبارتی همان پلاستیک مهندسی که طوری تولید شده است ، که توانایی مقاومت در برابر حرارت  تا 150 درجه سانتی گراد را دارد .

قطر خروجی در پمپ های لجن کش در انواع مختلف از 2 اینچ تا 20 اینچ متفاوت است، بستگی به کاربرد مورد نظرتان هم چنین هد ودبی مورد نیاز تان می توانید انتخاب کنید . پمپ لجن کش اصولا با استفاده از برق تک فاز یا سه فاز راه اندازی می شوند ، بستگی به جریان مورد استفاده می توانید از جریان متناوب یا جریان سه فاز استفاده کنید 

برق مورد استفاده در منازل و ادارات برق متناوب بوده ، برق متناوب به برقی گفته می شود که دارای تناوب است به عبارتی دارای یک موج سینوسی می باشد

لجن کش پر قدرت