سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی بهترین برند های اینورتر و درایو کنترل دور در ایران

درایو ls

LS الکتریک در سال 1974 به‌عنوان اولین شرکت کره‌ای که خرید درایو LS (اینورتر) را تولید می‌کند تاسیس شد. این درایوها کاربردهای گسترده‌ای در جرثقیل، آسانسورها، تولید فولاد، تهویه هوا، اتومبیل و تصفیه‌خانه‌های آب دارند. 

در ساخت درایور LS الکتریک به صورت کاملا سختگیرانه معیارهای کیفی، محیطی و بسیاری از مقررات بین المللی دیگر رعایت می‎شود. این شرکت با استفاده مداوم از فناوری های جدید و فروش اینورتر نیازهای پنهان مشتریان بالقوه ، در حال گسترش سهم بازار خود فراتر از مرزهای کره جنوبی می‌باشد.

درایو کنترل دور delta

با استفاده از تکنولوژی الکترونیک صنعتی مدرن و فناوری پیشرفته ریزپردازنده و تولید اینورتر تک فاز به سه فاز ، AC دلتا قادر به کنترل کارآمد سرعت موتور ، بهبود اتوماسیون ماشین و صرفه جویی در انرژی است.

سری VFD موتورهای AC Delta با استفاده از موقعیت قوی ما در فناوری الکترونیک صنعتی ، به سرعت تکامل یافته است.

هر سری Drive برای برآوردن نیازهای خاصی طراحی شده است. درایوهای AC دلتا سرعت و گشتاور را به طور دقیق کنترل می کنند ، بار را به آرامی کنترل می کنند و چندین حالت کنترل و پیکربندی سفارشی را ارائه می دهند.

خط تولید AC خرید درایو دلتا طیف کاملی از فناوری های کنترل موتور را ارائه می دهد و در طیف وسیعی از صنایع برای افزایش و بهبود اتوماسیون ماشین استفاده می شود.

اینورتر دانفوس

دانفوس یک شرکت خانوادگی است و اینورتر سه فاز به سه فاز و از بزرگترین شرکت‌های دانمارک است. مادس کلوزن در سال 1933 این شرکت را در محل مزرعه‌ی خانوادگیش در نردبرگ دانمارک تأسیس کرده است.

مهارتهای فنی فوق‌العاده او، همراه با استعداد در درک نیازهای آینده مشتریانش، باعث ایجاد یک شرکت جهانی شد. امروزه این کسب و کار از یک شرکت انفرادی به یکی از تأمین‌کنندگان برجسته راه‌حل‌های نوآورانه و کم‌مصرف در جهان تبدیل شده‌است.

کلوزن در حالی که دیدگاه جهانی داشت، احترام عمیقی برای جامعه محلی و افرادی که رشد قیمت اینورتر دانفوس را ممکن کردند، قائل بود. بعد از مرگ کلوزن همسر او در سال 1970 دوباره شرکت را راه‌اندازی کرد و مدیریت کار را در دست گرفت